Mama z HR
  • STRONA GŁÓWNA
  • O MNIE
  • OFERTA
  • MOJA KSIĄŻKA
  • BLOG
  • SKLEP
  • KONTAKT
  • 0

Regulamin sklepu

by asia 31 grudnia 2020

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAMAZHRU.PL

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

1.01 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego (zwanego dalej: Sklepem), składania Zamówień, zawierania umów na wybrane Produkty i/lub Usługi oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji w ramach Sklepu.
1.02 Sklep internetowy jest prowadzony przez Sprzedawcę i jest dostępny w domenie https://mamazhr.pl/sklep/.
1.03 Warunkiem korzystania ze Sklepu, złożenia Zamówienia i zawarcia umowy na dostępne w Sklepie Produkty i/lub Usługi jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie się Klienta do przestrzegania wszystkich jego postanowień.
1.04 Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu.
1.05 Zabrania się korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z prawem oraz z postanowieniami Regulaminu, a w szczególności:
a) udostępniania przekazanych haseł i loginów związanych z korzystaniem ze Sklepu osobom trzecim,
b) udostępniania zakupionych treści cyfrowych stanowiących Produkty lub otrzymanych rezultatów zamówionych Usług w formie umożliwiającej dostęp publiczny lub użytek inny niż dozwolony użytek prywatny, w szczególności na stronach internetowych, serwerach i systemach wykorzystywanych do przesyłania lub udostępniania treści cyfrowych, a także udostępniania ich w serwisach społecznościowych, np. takich jak Facebook,
c) dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w szczególności w ramach formularzy, komentarzy i w innych formach komunikacji ze Sklepem, w tym podawania danych osobowych innych niż niezbędne do realizacji Zamówienia lub danych osobowych innych osób,
d) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu,
e) innych form zakłócania funkcjonowania Sklepu.
1.06 W ramach Sklepu i powiązanych z nim stron internetowych, blogów, podcastów, e-booków i innych materiałów możliwe jest korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz opisie Produktu i bezpłatnie udostępnianych treści.
1.07 Korzystanie ze Sklepu nie wymaga wcześniejszej rejestracji ani zakładania konta.
1.08 Ceny wskazane w Sklepie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.
1.09 Kontakt ze Sprzedawcą Klient może nawiązać za pomocą adresu email: asia.gospodarczyk@gmail.com.
1.10 Wszelkie reklamacje dotyczące złożonego Zamówienia należy kierować na adres email: asia.gospodarczyk@gmail.com.

2. DEFINICJE

Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
2.01 Sprzedawca – Joanna Gospodarczyk Career Development, Warszawa, ul. Coopera 6a/33, NIP 8641896158, REGON 387159278.
2.02 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w Sklepie.
2.03 Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który zawiera umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, a jej przedmiot nie związany jest bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.04 Przedsiębiorca o statusie konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2.05 Przedsiębiorca – Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawną i/lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, któremu odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a zawierana ze Sprzedawcą umowa ma związek z wykonywaną przez niego działalnością gospodarczą.
2.06 Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
2.07 Produkt lub Usługa – usługi oraz materiały cyfrowe dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności e-booki, dokumenty elektroniczne, szkolenia, konsultacje, a także usługi zamawiane indywidualnie takie jak konsultacje. Produkty lub Usługi są sprzedawane odpłatnie (o ile wyraźnie nie wskazano innych świadczeń wzajemnych, a wysokość opłaty jest wskazana w opisie Produktu lub Usługi.
2.08 Umowa – umowa sprzedaży Produktu lub zlecenia Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
2.09 Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
2.10 Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
2.11 Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), dalej jako UŚUDE.
2.12 Zamówienie – złożone przez Klienta oświadczenie woli (czynność) zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub zamówienia Usługi ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
2.13 Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
2.14 Operator płatności – Przelewy24 – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, NIP: 781-173-38-52.
2.15 Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

3.01 Klient, aby korzystać ze Sklepu oraz dokonać złożenia Zamówienia, potrzebuje:
a) dostępu do Internetu,
b) odpowiednio skonfigurowanej przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome),
c) aktywnego adresu e-mail, który stanowi formę komunikacji ze Sklepem w celu złożenia i realizacji Zamówienia oraz sposób dostarczania Produktów i Usług. W przypadku konsultacji i innych Usług, które wymagają ustalania sposobu wykonania Usługi oraz przekazywania niezbędnych dla jej wykonywania informacji czy uwag Klienta, Sprzedawca będzie kierował wszelką korespondencję na adres e-mail Klienta podany przy składaniu Zamówienia.
3.02 W przypadku złożenia Zamówienia na Produkty cyfrowe niezbędne jest posiadanie narzędzi obsługujących pliki w formacie pdf., doc., docx, mp3, mp4, itp. W przypadku, gdy Produkty cyfrowe będą posiadały zabezpieczenia techniczne, Sprzedawca poinformuje o tym oraz o sposobach dostępu do ich zawartości.
3.03 Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep funkcjonował w sposób prawidłowy, jednakże funkcjonowanie Sklepu, w tym funkcje związane z automatycznym przetwarzaniem Zamówień oraz płatności mogą ulegać czasowym zakłóceniom, niezależnym od Sprzedawcy, jak przerwy w dostępie prądu, Internetu, zakłócenia usług hostingowych, zawieszania lub zakłóceń w świadczeniu usług przez podmioty zewnętrzne takie jak dostawcy oprogramowania czy operatorzy płatności.
3.04 Sprzedawca posługuje się plikami typu cookies, które umożliwiają gromadzenie informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu. Pliki cookies to pliki tekstowe, które zapisywane są na dysku twardym w komputerach osób odwiedzających Sklepu, w celu zapisywania w nich informacji i danych dotyczących korzystania ze Sklepu. Brak włączonej obsługi plików cookies może powodować nieprawidłowości lub utrudnienia w funkcjonowaniu Sklepu.
3.05 Większość stosowanych przeglądarek internetowych (np. Firefox, Google Chrome lub Internet Explorer) zawiera opcję odrzucenia polecenia przechowywania plików cookies. Klient może samodzielnie tak ustawić przeglądarkę by móc odrzucać prośby o przechowywanie cookies w ogóle lub tylko wybranych cookies.

4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

4.01 Proces złożenia Zamówienia zaczyna się poprzez wybór Produktu lub Usługi w ramach odpowiedniej podstrony Sklepu, po zapoznaniu się z jego opisem, ceną, funkcjonalnościami, wariantami i dostępnością w magazynie Sprzedawcy, jeśli udostępnia on takie informacje.
4.02 W celu złożenia Zamówienia Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Zamów”. Następnie, wybrany Produkt lub Usługa zostanie dodany do koszyka. Aby dokonać zakupu należy kliknąć „Przejdź do kasy” i sfinalizować zakup wybierając „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4.03 Składając Zamówienie Klient powinien podać (w zależności od wybranej opcji – osoba fizyczna/firma):
a) imię i nazwisko/ nazwę firmy,
b) adres do korespondencji
c) adres email,
d) numer telefonu,
e) numer NIP (jeżeli Zamówienie składa Przedsiębiorca).
4.04 Podczas składania Zamówienia Klient obowiązany jest wybrać metodę płatności za zamówione Produkty i/lub Usługi, a następnie dokonać wpłaty.
4.05 Klient klikając w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
4.06 Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma na wskazany w Zamówieniu adres mailowy, potwierdzenie zakupu.
4.07 Jednocześnie otrzymane potwierdzenie, o którym mowa powyżej, stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i lub/Usługi wybranej przez Klienta.

5. CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI

5.01 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych oraz wycofywania Produktów i Usług, zmiany cen Produktów i Usług oferowanych w sklepie, przeprowadzania promocji i udzielania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych lub łączenia Produktów i/lub Usług w pakiety. Wszelkie zmiany dokonane przez Sprzedawcę nie mają wpływu na złożone wcześniej Zamówienia, w tym promocje i rabaty wprowadzone po dniu złożenia Zamówienia przez Klienta nie mają zastosowania do tego Zamówienia. Szczegółowe informacje i czas trwania oferty, rabatu znajduje się zawsze w charakterystyce danego Produktu lub Usługi.
5.02 Promocje i rabaty są oferowane czasowo, i nie podlegają łączeniu oraz sumowaniu, o ile ich warunki opublikowane w Sklepie, w opisie Produktu/Usługi lub Newsletterze nie stanowią inaczej.
5.03 Wśród dostępnych metod płatności Klient może wybrać:
a) Tradycyjny przelew bankowy – płatność bezpośrednio na konto Sprzedawcy,
b) Przelew elektroniczny – płatność bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24.
5.04 Dokonując zapłaty Klient może skorzystać z kodów rabatowych, w tym celu należy wpisać otrzymany kod w procesie składania Zamówienia. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
5.05 Sprzedawca może oferować niektóre Produkty lub Usługi w zamian za udzielenie zgód na wykorzystywanie danych osobowych Klienta oraz zgody Klienta na kontakt marketingowy w celu przedstawienia aktualnej oferty Sklepu. W takim przypadku, Produkt lub Usługa przekazywane są niezwłocznie po udzieleniu skutecznych zgód wskazanych wyżej, a licencja na korzystanie z nich jest ograniczona terminem, na jakie zgody udzielił Klient Sprzedawcy. Po upływie powyższego okresu lub skutecznym cofnięciu zgody przez Klienta, licencja na otrzymane w zamian Produkty lub Usługi automatycznie wygasa.

6. DOSTAWY PRODUKTÓW I REALIZACJA USŁUG – KOSZTY, FORMY I TERMINY

6.01 Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia adres e-mail.
6.02 Za dostawę Produktu lub Usługi Sprzedawca nie pobiera dodatkowych opłat, chyba że opis Produktu lub Usługi stanowi inaczej.
6.03 Produkt lub Usługa elektroniczna zostanie wysłany/a lub udostępniony do pobrania po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy, chyba że w opisie Produktu wskazano inaczej.
6.04 W przypadku gdy Zamówieniem są konsultacje, szkolenia lub inne usługi indywidualne – realizacja Usługi nastąpi w terminie uzgodnionym przez strony indywidualnie za pomocą poczty elektronicznej w terminie maksymalnie 5 dni roboczych (tj. przypadających od poniedziałku do piątku) od dnia opłacenia Zamówienia. Termin realizacji Usługi przedłuża się o czas, w jaki Klient powinien udzielić informacji, dostarczyć informacji lub przekazać uwagi do przekazanych przez Sprzedawcę materiałów, co nie stanowi opóźnienia Sprzedawcy w realizacji Zamówienia i jego odpowiedzialności względem Klienta.
6.05 Usługi mogą być świadczone online lub offline, w tym za pomocą telefonu czy systemu wideokonferencji. W przypadku Usług stanowiących konsultacje, doradztwo czy innych Usług oferowanych w formie pakietów godzin, łączny czas świadczenia tych Usług drogą elektroniczną i innymi środkami komunikacji nie może przekroczyć czasu wykupionej przez Klienta Usługi. Przekroczenie wykupionego czasu będzie podlegało dodatkowym opłatom, naliczanym według cennika Sprzedawcy, a w przypadku jego braku – przekazaną Klientowi wyceną do zatwierdzenia przed dalszym wykonywaniem Usługi ponad wykupiony limit. W przypadku Usług świadczonych indywidualnie, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z procedurami, które otrzyma w mailu zwrotnym potwierdzającym zakup Usługi. Nie zapoznanie się przez Klienta z opisanymi procedurami i brak przygotowania się do pracy z konsultantem Sprzedawcy może spowodować konieczność przełożenia umówionej wizyty. Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów z tytułu niemożności wykonania Usługi z powodu wskazanego w zdaniu poprzednim.
6.06 Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania poufności i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji przekazanych przez Klienta lub wypracowanych podczas realizacji Usług.
6.07 Sprzedawca nie daje gwarancji odniesienia oczekiwanych przez Klienta efektów związanych ze świadczonymi przez siebie Usługami z uwagi na mnogość czynników zmiennych, mających wpływ na efekt porad i skuteczność dokumentów aplikacyjnych oraz pozostałych Produktów i Usług.
6.08 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki wynikające ze złego sposobu wykorzystania przez Klienta zdobytej wiedzy podczas świadczenia przez Sprzedawcę Usług, niewłaściwego sposobu korzystania z otrzymanych narzędzi, zaprzestania działań lub inicjowanie takich, które są niezgodne z zaleceniami udzielanymi przez Sprzedawcę.
6.09 Dopuszczalne dokumenty przesłane do Usługodawcy: format MS Word, PDF lub txt, wielkość dokumentu do 5 MB, język dokumentów: polski lub inny- jeśli został wyraźnie zaakceptowany przez Sprzedawcę, dokumenty elektroniczne sprawdzone programem antywirusowym i możliwe do otwarcia.

7. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

7.01 Sprzedawca, za pomocą Sklepu, świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną tj. zakup i dostarczenie treści cyfrowych takich jak webinaria, szkolenia, ebooki oraz usługi niedopłatne jak newsletter.
7.02 Newsletter jest świadczony przez Sprzedawcę wyłącznie po uzyskaniu zgody Klienta na tę Usługę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania zawarte są w Polityce Prywatności Sprzedawcy.
7.03 Sprzedawca podejmuje wszelkie środki techniczne i organizacyjne mające zapobiegać pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych Klienta przez osoby nieuprawnione.
7.04 W stosunku do Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej lub odmówić przyjmowania Zamówień, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

8. REKLAMACJE

8.01 Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz Przedsiębiorcą o statusie konsumenta za niezgodność z Umową Produktów zakupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
8.02 Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Produktu lub Usługi wolnych od wad.
8.03 Produkt cyfrowy dostarczany przez Sprzedawcę powinien być zgodny z opisem umieszczonym w Sklepie, kompletny i wolny od wad prawnych oraz fizycznych. W przypadku wystąpienia wad fizycznych Produktu, Klient ma prawo żądać wymiany Produktu, obniżenia jego ceny lub zwrotu całej opłaty, jeśli wady te są nieusuwalne. Klient w treści reklamacji powinien określić wybrane przez siebie żądanie oraz dołączyć otrzymany paragon lub fakturę. Wada fizyczna Produktu cyfrowego jest to wada obiektywna, niezależna od środowiska informatycznego i występująca w sposób powtarzalny. W szczególności, nie stanowi wady Produktu cyfrowego niemożność zapoznania się z nim z uwagi na indywidualną konfigurację środowiska informatycznego Klienta, w tym stosowane przez niego zapory, a także brak dokonywanych aktualizacji podstawowych składników środowiska informatycznego (np. systemu operacyjnego) lub korzystanie z aplikacji nie wspieranych przez ich producentów.
8.04 Usługa wykonywana przez Sprzedawcę powinna być zrealizowana zgodnie z opisem i być wolna od wad prawnych. Usługi indywidualnie zamawiane wymagają dostarczenia przez Klienta niezbędnych informacji, materiałów lub odpowiedzi i opierają się o ich treść i szczegółowość. Usługi te stanowią usługi starannego działania. W przypadku wystąpienia wady Usługi tj. dostarczenia Usługi niekompletnej w stosunku do jej opisu zawartego w Sklepie lub posiadającą wadę prawną, Klient ma prawo żądać usunięcia wad wykonanej Usługi. Klient powinien w treści reklamacji wskazać wady oraz wyznaczyć termin na ich naprawienie. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe wówczas następuje oszacowanie udziału wady w całości realizowanej Usługi i następnie proporcjonalne obniżenie opłaty za Usługę.
8.05 Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz roszczenia związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnego zgłoszenia Sprzedawca wezwie Klienta do uzupełnienia braków pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
8.06 Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni.
8.07 W przypadku gdy przedmiotem sprzedaży jest Produkt lub Usługa w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, z wyłączeniem sprzedaży gdy stroną zakupu jest Przedsiębiorca o statusie konsumenta.

9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

9.01 Konsumentom oraz Przedsiębiorcom o statusie konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że prawo to nie przysługuje gdy:
a) przedmiotem zakupu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym np. ebook, webinarium, nagranie szkolenia, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy albo,
9.02 Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; Konsument, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien we wskazanym powyżej terminie, poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
9.03 Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
9.04 Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych przez Klienta płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot następuje w ten sam sposób, w jaki płatność została dokonana.

10. AUTORSKIE PRAWA MAJĄTKOWE

10.01 Z chwilą zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem stanowiącej przyjęcie Zamówienia, pod warunkiem otrzymania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy (dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi), Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie do tego Produktu lub rezultatów wykonanej Usługi oraz przekazanej Dokumentacji (zwanych łącznie: Materiałami) na potrzeby własne na niżej podanych polach eksploatacji:
a) wykorzystania Materiałów dla użytku własnego w celu stworzenia lub udoskonalenia swoich dokumentów służących podnoszeniu kwalifikacji lub poszukiwania pracy,
b) sporządzania kopii zapasowych otrzymanych Materiałów dowolną techniką na własne potrzeby,
c) wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów wykorzystywanych na użytek własny,
d) odtwarzania Produktów cyfrowych w celu zapoznania się z ich treścią w wybranym miejscu i w czasie,
10.02 Udzielenie licencji określonej w ustępie 1 nie obejmuje, chyba że Klient otrzymał uprzednią, pisemną i wyraźną zgodę Sprzedawcy na poniższe:
a) składników Materiałów licencjonowanych na podstawie Powszechnej Licencji Publicznej GPL (które są wskazane w opisie Materiałów lub podczas procesu instalacji czy odtwarzania),
b) składników Materiałów licencjonowanych na podstawie odrębnych licencji podmiotów trzecich, których treść Sprzedawca udostępni na wniosek Klienta (np. zdjęcia lub grafiki), opisanych niżej w ust. 3,
c) prowadzenia za pomocą lub z wykorzystaniem Materiałów zajęć, szkoleń, umieszczania postów na blogach, stronach internetowych, mediach społecznościowych czy prowadzenia za ich pomocą działalności gospodarczej czy zawodowej,
d) modyfikacji, włączania Materiałów do jakichkolwiek innych utworów, porównań a także publikacji, w tym ocen i umieszczania w rankingach,
e) umieszczania na serwerach i serwisach służących lub wykorzystywanych do przesyłania treści cyfrowych i innych plików.
10.03 Strony dopuszczają możliwość wykorzystania w Produkcie cyfrowym elementów, do których Sprzedawca nie posiada pełnych praw majątkowych, w szczególności fotografii agencyjnych (tzw. „royalty free”). W takim przypadku stosuje się postanowienia licencji udzielanej przez podmiot dysponujący prawami autorskimi do tych elementów, a Sprzedawca zobowiązany jest na wniosek Klienta wyszczególnić jakie elementy Materiałów są dostarczone na podstawie odrębnych licencji. Koszty związane z użyciem elementem, co do których Sprzedawca nie posiada pełnych praw majątkowych obciążają Sprzedawcę.
10.04 Klient zobowiązany jest do przestrzegania treści licencji GPL w stosunku do składników Materiałów licencjonowanych na tej zasadzie. Wszelkie skutki związane z nieprzestrzeganiem treści licencji GPL obciążają Klienta.
10.05 Z chwilą udzielenia licencji w stosunku do wskazanych wyżej Materiałów-utworów, Sprzedawca jednocześnie przenosi na Klienta własność egzemplarzy utworów lub nośników, na jakich zostały one utrwalone.
10.06 Wszystkie elementy graficzne, treści i inne utwory znajdujące się w Sklepie Sprzedawcy, na jego stronie internetowej, blogu a także innych udostępnionych przez Sprzedawcę miejscach stanowią wyłączną własność Sprzedawcy lub innych uprawnionych podmiotów. Kopiowanie, wykorzystywanie w jakimkolwiek innym celu niż zapoznawanie się z zawartościom lub korzystanie dla celu użytku własnego lub wykorzystywanie udostępnionych funkcji jest zabronione.
10.07 W każdym przypadku, w którym Sprzedawca udzieli zgody na wykorzystanie Materiałów lub ich części poza zakres licencji wskazanych wyżej, korzystający zobowiązany jest do podania w sposób publiczny adresu strony: www.mamazhru.pl oraz odnośniki do nich, chyba że Sprzedawca udzielając zgody określił inaczej.
10.08 Klient przekazując Sprzedawcy wszelkie materiały niezbędne dla celów wykonania Usługi, w szczególności o charakterze indywidualnym, zapewnia, iż:
a) posiada wszelkie niezbędne prawa do przekazania tych materiałów Sprzedawcy w celu realizacji przez niego Usługi i zwalnia go od wszelkich roszczeń podmiotów trzecich w tym zakresie,
b) informacje tam zawarte są kompletne i prawdziwe, a dane osobowe w nich zawarte dotyczą Klienta,
c) udziela Sprzedawcy zgody na korzystanie z danych osobowych zawartych w przekazywanych Sprzedawcy materiałach w celu realizacji Zamówienia, a także w celu realizacji reklamacji oraz możliwości dochodzenia, zabezpieczenia i obrony swoich praw związanych z realizacją Zamówienia, zgodnie z treścią punktu 12 Regulaminu.

11. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW

11.01 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, w tym m.in.: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej lub rzecznika praw konsumentów.
11.02 Szczegółowe informacje na temat pozasądowego rozpatrywania sporów Klient może uzyskać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
11.03 W przypadku wyczerpania drogi reklamacyjnej, sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

12.01 Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie (w tym w procesie składania Zamówienia), przetwarzane są zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa przez Joannę Gospodarczyk (dalej „Administrator danych osobowych”).
12.02 Administrator danych osobowych podejmuje wszelkie działania niezbędne do ochrony danych osobowych Klienta oraz wszelkich innych danych wprowadzonych przez Klienta podczas składania Zamówienia.
12.03 Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, które wymagają podania danych osobowych.
12.04 Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, składania i realizacji Zamówień, zawierania z Klientem i wykonywania umów podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe zbierane i przetwarzane są także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadnione interesy) w celu dochodzenia roszczeń (prawnie uzasadniony interes Administratora danych osobowych). W przypadku Przedsiębiorców, którzy zamawiają Produkty i/lub Usługi dla swojego personelu, warunkiem realizacji jest dostarczenie zgody na wykorzystywanie danych osobowych przez osoby, których Usługi dotyczą.
12.05 Dane osobowe przetwarzane są do zakończenia obowiązywania Umowy, a następnie przechowywane, do upływu okresu przedawnienia roszczeń z Umowy.
12.06 Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
12.07 W celu skorzystania z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych Klient powinien przesłać do Administratora pocztą elektroniczną na adres asia.gospodarczyk@gmail.com, stosowne żądanie wraz z podaniem imienia i nazwiska Klienta.
12.08 Dane osobowe przetwarzane są w sposób niezautomatyzowany. Nie dokonuje się profilowania.
12.09 W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie.
12.10 W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta.
12.11 Klient wprowadzając dane do Sklepu oświadcza, że jest uprawniony do ich umieszczenia i swoim działaniem nie narusza praw osób trzecich. Wszelkie
informacje i dane udostępnione przez Klienta w Sklepie powinny być prawdziwe.
12.12 Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych oraz danych w przesłanych dokumentach.
12.13 Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie Sklepu poświęconej Polityce prywatności
12.14 Wszelkie informacje na temat wykorzystania danych osobowych, jak również dostępu do ich treści lub sposobu aktualizacji należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres email: asia.gospodarczyk@gmail.com.

13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.01 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.
13.02 Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
13.03 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
13.04 W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisów Produktów, Usług lub zasad ich realizacji znajdującymi się w Sklepie a niniejszym Regulaminem, rozstrzygają postanowienia opublikowane w Sklepie. W przypadku rozbieżności w zakresie uregulowania kwestii ochrony danych osobowych pomiędzy polityką prywatności a niniejszym regulaminem, rozstrzyga treść polityki prywatności.


ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Zamówiony Produkt lub Usługa…………………………..
Data odbioru zamówienia: …………………………….

[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]



Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących rzeczy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty………………zł (słownie………………………………………….złotych).
Data: _________ Podpis Konsumenta: _

ZAMÓW NEWSLETTER

ZAMÓW NEWSLETTER!

Znalazłaś ciekawe dla siebie tematy?

Koniecznie zamów mój newsletter!

Dzięki temu nie przegapisz żadnego wpisu :)

Dziękuję!

Pozostało jedynie wejść na swoją skrzynkę i potwierdzić zapis. Po tym już na pewno nic Cię nie ominie :)

.

Bądźmy w kontakcie

Facebook Instagram Linkedin Email

kategorie

  • Macierzyństwo (18)
  • Odskocznia (3)
  • Praca i rozwój (39)
  • Rozmowa kwalifikacyjna (10)

Archiwa

  • styczeń 2023
  • wrzesień 2022
  • lipiec 2022
  • marzec 2022
  • luty 2022
  • luty 2021
  • grudzień 2020
  • listopad 2020
  • październik 2020
  • wrzesień 2020
  • sierpień 2020
  • lipiec 2020
  • czerwiec 2020
  • maj 2020
  • kwiecień 2020
  • marzec 2020

Meta

  • Zaloguj się
  • Kanał wpisów
  • Kanał komentarzy
  • WordPress.org

mama.z.hr

mama.z.hr
Z małym opóźnieniem, ale przychodzę do Was z k Z małym opóźnieniem, ale przychodzę do Was z kolejnym omówionym pytaniem. 

Czasem, kiedy pod koniec rozmowy pojawia się temat oczekiwań finansowych kandydata, zdarza się, że rekruter zadaje pytanie dodatkowe. Czy podana przez Panią kwota jest negocjowalna? Innymi słowy - czy jesteś w stanie zejść ze swoich oczekiwań? 

Kiedy dokładnie pojawia się to pytanie? Jak je interpretować? To dobrze czy źle, że się pojawia? 

Przede wszystkim, jak chyba łatwo się domyślić, pytanie wskazuje od razu, że podane przez nas oczekiwania przekraczają zaplanowany na dane stanowisko budżet. Ale już druga i trzecia wskazówka, są bardziej optymistyczna - to przekroczenie nie jest raczej zbyt duże i musieliśmy zrobić dobre wrażenie i spodobać się pracodawcy, skoro pytają nas o możliwość negocjacji. 

Pamiętajmy, że rekruter w większości przypadków nie może ujawnić nam jakie są widełki na dane stanowisko. Dlatego posługuje się różnymi sugestiami i przesuwa ciężar mówienia o konkretnych kwotach na kandydatów. 

Co odpowiedzieć? 

To zależy jaka jest Twoja prawda - czy podałaś oczekiwania realne, czy lekko zawyżone? Czy jeśli otrzymasz nieco niższe wynagrodzenie, nadal będziesz zadowolona? Czy jednak po 2-3 miesiącach poczujesz frustrację i będziesz zdemotywowana, że zarabiasz mniej niż byś chciała, niż wyceniasz swoje kompetencje? Jaka kwota będzie dla Ciebie wciąż satysfakcjonujaca? Jaka jest Twoja granica negocjacji?

Zawsze zniechęcam moje Klientki do znacznego obniżania swoich oczekiwań, bo to zwykle nie kończy się dobrze. W ciągu paru miesięcy okazuje się zazwyczaj, że niższe wynagrodzenie idzie w parze z dużą odpowiedzialnością albo po prostu nie działa motywująco. Dlatego warto się 3x zastanowić, zanim się na to zdecydujecie. 

A jak Ty do tego podchodzisz? Negocjowałabyś czy jednak nie, wiedząc że to pewnie jedyna droga do uzyskania zatrudnienia w tej firmie?

Ps. Nadal trwają zapisy do grupy mastermind "Nowa praca na wiosnę"! Zapisz się, daj się przeprowadzić przez proces poszukiwań i znajdź swoją pracę marzeń! Link do zapisów w bio @mama.z.hr 

-
#rekrutacja #rozmowakwalifikacyjna #wynagrodzenie #negocjacje #praca #zmianapracy
Dlaczego mastermindy to moja ulubiona forma pracy Dlaczego mastermindy to moja ulubiona forma pracy z klientami? Bo łączy w sobie wszystko, co najlepsze ze szkoleń, warsztatów i pracy indywidualnej. Żadna inna formuła nie pozwala aż tak wiele wcisnąć w program, aż tak wiele podarować Uczestnikom. 

Kiedy uruchamiałam pierwszą grupę, nie ukrywam, że miałam sporo obaw. Tak, ja ekspertka w tym temacie, stresowałam się nie na żarty. Czy uda mi się to przeprowadzić tak dobrze, jak chciałam? Czy Uczestniczki otworzą się na tyle, by szczerze mówić o swoich potrzebach i perspektywach, żeby moje podpowiedzi mogły być adekwatne? Czy starczy nam na wszystko czasu? 

Jak się okazało, jak możecie przeczytać w opinii jednej z Uczestniczek, wszystko poszło bardzo dobrze. Uwielbiam energię takich kameralnych spotkań, kiedy ja mogę podzielić się swoim spojrzeniem i wiedzą, a pozostali wymieniają się uwagami i dają sobie wzmocnienie i wsparcie. Uwielbiam czytać potem, jak chodzą na rozmowy, jakie mają przemyślenia, jakie nowe pytania się pojawiają. Serce mi rośnie, jak One rosną w tym procesie. 

Dlatego, jeśli i Ty chcesz na wiosnę zdobyć nową pracę, z której będziesz czerpać satysfakcję, nie wahaj się i już dziś dołącz do grupy mastermind. Startujemy 18 marca i spotkania będą się odbywały w soboty, co 2 tygodnie. 

Dlaczego to tyle kosztuje? 
Program mastermindu przewiduje 5 spotkań na żywo, dwa audyty CV dopasowanego do wybranych przez Ciebie ofert pracy, materiały przygotowujące do rozmów rekrutacyjnych i 4 tygodnie wsparcia przez grupę Whatsapp po zakończeniu spotkań. To ogrom czasu i wartości, jakie oferuję Uczestniczkom. Jeśli jednorazowo to za duża kwota, daj znać i rozbijemy ją na raty. 

Masz jakieś pytania? Coś się zastanawia, wahasz się czy to dla Ciebie? Napisz w komentarzu, a chętnie odpowiem! 

---
#autopromocja #mastermind #szukaniepracy #nowapraca #zmianapracy #szkolenie #kurs #mamaszukapracy #mamawracadopracy #pomacierzynskim
Jak myślisz, czy rekrutacja prowadzona przez zewn Jak myślisz, czy rekrutacja prowadzona przez zewnętrzną agencję rekrutacyjną wygląda tak samo, jak proces realizowany w dziale HR firmy? Jakie mogą być różnice, jakie dodatkowe etapy? Jakimi kanałami tacy rekruterzy szukają kandydatów? A może zastanawiasz się, dlaczego w ogóle firmy korzystają z agencji, zamiast zatrudnić własnych rekruterów? 

Wiem, że dla wielu osób temat procesów rekrutacyjnych realizowanych przez agencję jest bardzo interesujący. Nie wszyscy mieli okazję brać udział w takich procesach, a znam i takie osoby, które bardzo długo nie odpowiadały w ogóle na ogłoszenia publikowane przez agencje z obawy, że ich CV trafi do niewłaściwej firmy lub do ich własnego pracodawcy. 

Dlatego zaprosiłam do rozmowy Olę @a_szpak która przez wiele lat pracowała w agencji rekrutacyjnej, żeby podzieliła się z Wami swoim doświadczeniem i odpowiedziała na najbardziej nurtujące pytania. 

Choć sama miałam krótki epizod pracy w agencji i współpracowałam z wieloma różnymi firmami rekrutacyjnymi, myślę, że nic nie może się równać z opowieścią z pierwszej ręki od tak doświadczonej jak Ola osoby. Dlatego tym bardziej jestem szczęśliwa, że udało mi się ją namówić! 

Jeśli macie jakieś pytania w tym temacie, które Was nurtują - napiszcie w komentarzu, już jutro wieczorem poproszę Olę o odpowiedź 😊

To co, widzimy się? 

---
#lajw #rekrutacja #agencjarekrutacyjna #szukaniepracy #rozmowakwalifikacyjna #zmianapracy #praca #hr
Pytanie przyszło od jednej z Was z kategorii "dzi Pytanie przyszło od jednej z Was z kategorii "dziwne". I od razu pomyślałam, że trzeba się nim zająć, bo ono wbrew pozorom wcale dziwne nie jest! A wiele mówi o Waszej sytuacji i szansach w danym procesie rekrutacyjnym.

Zastanów się chwilę - wiesz już, że każde pytanie w trakcie rekrutacji pada w jakimś celu. Osoba prowadząca spotkanie ma (w głowie lub na kartce) listę rzeczy, które chce sprawdzić lub dowiedzieć się o Tobie. Po co więc pyta o Twój udział w innych rekrutacjach? 

Zanim powiem Ci, jak to wygląda z mojej perspektywy, chwila na wspominki. 

Pierwszy raz usłyszałam to pytanie na praktykach. Były to bezpłatne praktyki w dziale rekrutacji dużego korpo. Spotkanie prowadziła dużo starsza ode mnie rekruterka - weteranka, można powiedzieć, bo pracowała tam od początku istnienia firmy. I ona to pytanie zadawała na każdym spotkaniu. Miała swoją tabelkę z pytaniami, jakie zadawała kandydatom i jedna z kolumn to było właśnie "inne rekrutacje".

Ja nie zadaję tego pytania na każdej rekrutacji, ale używam go chętnie. Sama jako kandydatka też wiele razy byłam o to pytana i praktycznie zawsze oznacza to, że dana osoba jest mocno brana pod uwagę w danym procesie. 

Dlaczego rekruterzy o to pytają? 
👉 Żeby wiedzieć czy muszą się spieszyć z decyzją - jeśli jesteś w innych procesach, a spodobałaś się nam, z dużym prawdopodobieństwem spodobasz się też w innych firmach. Jeśli chcemy Cię mieć na swoim pokładzie, musimy się spieszyć. 
👉 Żeby ocenić, jak mocno Ty rozważasz danego pracodawcę i jak zaawansowane są Twoje działania w kierunku zmiany pracy. 

Jeśli więc usłyszysz takie pytanie na rozmowie, możesz uśmiechnąć się do siebie, bo najprawdopodobniej zrobiłaś dobre wrażenie. Jeżeli rozmawiasz z firmą swoich marzeń, powiedz że bierzesz udział, ale to praca w tej firmie jest dla Ciebie najbardziej atrakcyjna. Jeśli nie jest to firma marzeń - zdecyduj, jaki komunikat chcesz przekazać. Moim zdaniem warto powiedzieć, że masz inne opcje na stole. Może dzięki temu przyspieszy to tryby machiny jaką jest uzyskanie zgody na zatrudnienie 😉 

I co teraz myślisz o tym pytaniu? Jaka odpowiedź będzie najlepsza dla Ciebie? 

-
#narekrutacji #praca #rozmowakwalifikacyjna
Rzadko pokazuję się tutaj tak bardzo prywatnie, Rzadko pokazuję się tutaj tak bardzo prywatnie, ale ostatnio mam poczucie, że wciąż pędzę. Odhaczam kolejne rzeczy z listy, ustalam kolejne projekty, nawiązuję współprace i rozpisuję programy szkoleń... A wieczorem, gdy mam wreszcie chwilę dla siebie, padam na nos i nie starcza mi sił na coś konstruktywnego. 

Dlatego dzisiaj, przy okazji piątku, pogadajmy dla odmiany o tych drobnych przyjemnościach, które ładują nasze baterie! 

Dla mnie to na przykład takie wyjście jak dziś do fryzjera, choć z p. Beatą i tak dużo o dzieciach rozmawiamy, to przynajmniej są to rozmowy bez dzieci w tle 🤣 ogólnie to chyba każde wyjście do fajnych ludzi dobrze na mnie działa. Czasami nawet paczkomat potrafi poprawić mi humor i myślę, że nie jestem w tym odosobniona 😅

Od niedawna wciągnęłam się też znowu w grę na konsoli! Jako fanka Harrego Pottera, nie mogłam nie zakochać się w grze Hogwarts' Legacy - więc kiedy tylko dzieci zasną o przyzwoitej porze, ja delektuję się światem pełnym magii. 

Ładuje mnie też muzyka - przy muzyce sprzątam i składam pranie, ale najbardziej uwielbiam jeździć sama autem i na cały głos śpiewać ulubione kawałki 😁 i dobre jedzenie też mnie cieszy. Nie da się ukryć, że kocham jeść 😉 a szczególnie, gdy ktoś zrobi to jedzenie dla mnie ❤️

A co ładuje Twoje baterie? Co pomaga Ci się zresetować? Co daje Ci przyjemność w tym pełnym obowiązków macierzyńskim świecie? 
Jestem bardzo ciekawa Waszych sposobów na zatroszczenie się o sobie. 

---
#przyjemność #jestemmama #relaks #macierzyństwo #drobneprzyjemności #ładowaniebaterii
Nie chcesz wracać na etat po przerwie związanej Nie chcesz wracać na etat po przerwie związanej z macierzyństwem? Marzysz o tym, by realizować się "na swoim"? Masz dosyć sztywnych godzin pracy i wykonywania pracy dla kogoś? Masz pomysł na biznes, ale boisz się przejść do realizacji? 

Na początku każdej drogi jest wiele znaków zapytania, wiele obaw i niepewności. A gdybym powiedziała Ci, że większość z nich można łatwo rozwiać, jeśli ma się odpowiednie wsparcie? Że jeśli ten ogromny projekt, jakim jest marzenie o swoim biznesie można podzielić na małe, łatwiej osiągalne kroki?

Kiedy ruszałam ze swoją działalnością, bardzo doskwierała mi samotność i to, że nie miałam się z kim skonsultować - choćby po to, by wymienić myśli czy zobaczyć swoje pomysły innymi oczami. Zdecydowanie brakowało mi też wiedzy, jak działać, by szybko zobaczyć efekty. Dlatego wspólnie z @gosia.galbas stworzyłyśmy program mentoringowy "Mama ma biznes", w którym pomożemy innym Mamom na tym początkowym etapie wystartować z własnymi biznesami. 

Program, jaki przygotowałyśmy: 
💜 Spotkanie I- Analiza Twojego pomysłu 
💜 Spotkanie II - Twoje umiejętności oraz mocne strony
💜 Spotkanie III - Ocena rynku oraz analiza konkurencji
💜 Spotkanie IV - Mój klient - z kim chcę współpracować, jak ma wyglądać i gdzie go znajdę?
💜 Spotkanie V - Forma działalności i narzędzia 
💜 Spotkanie VI - Plan na biznes 

Chcesz do majówki mieć konkretnie określoną strategię na swój biznes? Dołącz do Mastermindu "Mama ma biznes" i rozwiń skrzydła, prowadząc swoją działalność! 

Co jeszcze Cię powstrzymuje? Zapisz się do programu używając linka zamieszczonego w bio @mama.z.hr 

Pamiętaj, że koszt udziału możesz podzielić na raty i nie musisz ponosić go w całości na początku. 

To co, zaczynamy pracę nad Twoim biznesem? 

---
#biznesonline #wlasnybiznes #naswoim #pomacierzynskim #mamamabiznes #jestemmama #mamapracuje
Zobacz więcej Obserwuj mmie na Instagramie
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI STRONY MAMAZHR.PL

@2019 - 2022 Mama z HR. Wszelkie prawa zastrzeżone


Back To Top
Mama z HR
  • STRONA GŁÓWNA
  • O MNIE
  • OFERTA
  • MOJA KSIĄŻKA
  • BLOG
  • SKLEP
  • KONTAKT

Shopping Cart

Close

Brak produktów w koszyku.

Close