REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MAMAZHRU.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE
1.01 Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego (zwanego dalej: Sklepem), składania Zamówień, zawierania umów na wybrane Produkty i/lub Usługi oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji w ramach Sklepu.
1.02 Sklep internetowy jest prowadzony przez Sprzedawcę i jest dostępny w domenie https://mamazhr.pl/sklep/.
1.03 Warunkiem korzystania ze Sklepu, złożenia Zamówienia i zawarcia umowy na dostępne w Sklepie Produkty i/lub Usługi jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu oraz zobowiązanie się Klienta do przestrzegania wszystkich jego postanowień.
1.04 Sprzedawca nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu.
1.05 Zabrania się korzystania ze Sklepu w sposób niezgodny z prawem oraz z postanowieniami Regulaminu, a w szczególności:
a) udostępniania przekazanych haseł i loginów związanych z korzystaniem ze Sklepu osobom trzecim,
b) udostępniania zakupionych treści cyfrowych stanowiących Produkty lub otrzymanych rezultatów zamówionych Usług w formie umożliwiającej dostęp publiczny lub użytek inny niż dozwolony użytek prywatny, w szczególności na stronach internetowych, serwerach i systemach wykorzystywanych do przesyłania lub udostępniania treści cyfrowych, a także udostępniania ich w serwisach społecznościowych, np. takich jak Facebook,
c) dostarczania informacji o charakterze bezprawnym, w szczególności w ramach formularzy, komentarzy i w innych formach komunikacji ze Sklepem, w tym podawania danych osobowych innych niż niezbędne do realizacji Zamówienia lub danych osobowych innych osób,
d) rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu,
e) innych form zakłócania funkcjonowania Sklepu.
1.06 W ramach Sklepu i powiązanych z nim stron internetowych, blogów, podcastów, e-booków i innych materiałów możliwe jest korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie oraz opisie Produktu i bezpłatnie udostępnianych treści.
1.07 Korzystanie ze Sklepu nie wymaga wcześniejszej rejestracji ani zakładania konta.
1.08 Ceny wskazane w Sklepie są cenami brutto wyrażonymi w polskich złotych.
1.09 Kontakt ze Sprzedawcą Klient może nawiązać za pomocą adresu email: asia.gospodarczyk@gmail.com.
1.10 Wszelkie reklamacje dotyczące złożonego Zamówienia należy kierować na adres email: asia.gospodarczyk@gmail.com.
2. DEFINICJE
Pojęcia użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:
2.01 Sprzedawca – Joanna Gospodarczyk Career Development, Warszawa, ul. Coopera 6a/33, NIP 8641896158, REGON 387159278.
2.02 Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca Zamówienie w Sklepie.
2.03 Konsument – Klient będący osobą fizyczną, który zawiera umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, a jej przedmiot nie związany jest bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
2.04 Przedsiębiorca o statusie konsumenta – Klient będący osobą fizyczną zawierający umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
2.05 Przedsiębiorca – Klient, będący osobą fizyczną, osobą prawną i/lub jednostką organizacyjną niebędącą osobą prawną, któremu odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu, a zawierana ze Sprzedawcą umowa ma związek z wykonywaną przez niego działalnością gospodarczą.
2.06 Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
2.07 Produkt lub Usługa – usługi oraz materiały cyfrowe dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności e-booki, dokumenty elektroniczne, szkolenia, konsultacje, a także usługi zamawiane indywidualnie takie jak konsultacje. Produkty lub Usługi są sprzedawane odpłatnie (o ile wyraźnie nie wskazano innych świadczeń wzajemnych, a wysokość opłaty jest wskazana w opisie Produktu lub Usługi.
2.08 Umowa – umowa sprzedaży Produktu lub zlecenia Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
2.09 Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
2.10 Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
2.11 Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.), dalej jako UŚUDE.
2.12 Zamówienie – złożone przez Klienta oświadczenie woli (czynność) zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu lub zamówienia Usługi ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
2.13 Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
2.14 Operator płatności – Przelewy24 – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, NIP: 781-173-38-52.
2.15 Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
3. WYMAGANIA TECHNICZNE
3.01 Klient, aby korzystać ze Sklepu oraz dokonać złożenia Zamówienia, potrzebuje:
a) dostępu do Internetu,
b) odpowiednio skonfigurowanej przeglądarki internetowej (np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome),
c) aktywnego adresu e-mail, który stanowi formę komunikacji ze Sklepem w celu złożenia i realizacji Zamówienia oraz sposób dostarczania Produktów i Usług. W przypadku konsultacji i innych Usług, które wymagają ustalania sposobu wykonania Usługi oraz przekazywania niezbędnych dla jej wykonywania informacji czy uwag Klienta, Sprzedawca będzie kierował wszelką korespondencję na adres e-mail Klienta podany przy składaniu Zamówienia.
3.02 W przypadku złożenia Zamówienia na Produkty cyfrowe niezbędne jest posiadanie narzędzi obsługujących pliki w formacie pdf., doc., docx, mp3, mp4, itp. W przypadku, gdy Produkty cyfrowe będą posiadały zabezpieczenia techniczne, Sprzedawca poinformuje o tym oraz o sposobach dostępu do ich zawartości.
3.03 Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby Sklep funkcjonował w sposób prawidłowy, jednakże funkcjonowanie Sklepu, w tym funkcje związane z automatycznym przetwarzaniem Zamówień oraz płatności mogą ulegać czasowym zakłóceniom, niezależnym od Sprzedawcy, jak przerwy w dostępie prądu, Internetu, zakłócenia usług hostingowych, zawieszania lub zakłóceń w świadczeniu usług przez podmioty zewnętrzne takie jak dostawcy oprogramowania czy operatorzy płatności.
3.04 Sprzedawca posługuje się plikami typu cookies, które umożliwiają gromadzenie informacji związanych z korzystaniem ze Sklepu. Pliki cookies to pliki tekstowe, które zapisywane są na dysku twardym w komputerach osób odwiedzających Sklepu, w celu zapisywania w nich informacji i danych dotyczących korzystania ze Sklepu. Brak włączonej obsługi plików cookies może powodować nieprawidłowości lub utrudnienia w funkcjonowaniu Sklepu.
3.05 Większość stosowanych przeglądarek internetowych (np. Firefox, Google Chrome lub Internet Explorer) zawiera opcję odrzucenia polecenia przechowywania plików cookies. Klient może samodzielnie tak ustawić przeglądarkę by móc odrzucać prośby o przechowywanie cookies w ogóle lub tylko wybranych cookies.
4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
4.01 Proces złożenia Zamówienia zaczyna się poprzez wybór Produktu lub Usługi w ramach odpowiedniej podstrony Sklepu, po zapoznaniu się z jego opisem, ceną, funkcjonalnościami, wariantami i dostępnością w magazynie Sprzedawcy, jeśli udostępnia on takie informacje.
4.02 W celu złożenia Zamówienia Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Zamów”. Następnie, wybrany Produkt lub Usługa zostanie dodany do koszyka. Aby dokonać zakupu należy kliknąć „Przejdź do kasy” i sfinalizować zakup wybierając „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”.
4.03 Składając Zamówienie Klient powinien podać (w zależności od wybranej opcji – osoba fizyczna/firma):
a) imię i nazwisko/ nazwę firmy,
b) adres do korespondencji
c) adres email,
d) numer telefonu,
e) numer NIP (jeżeli Zamówienie składa Przedsiębiorca).
4.04 Podczas składania Zamówienia Klient obowiązany jest wybrać metodę płatności za zamówione Produkty i/lub Usługi, a następnie dokonać wpłaty.
4.05 Klient klikając w przycisk „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
4.06 Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzyma na wskazany w Zamówieniu adres mailowy, potwierdzenie zakupu.
4.07 Jednocześnie otrzymane potwierdzenie, o którym mowa powyżej, stanowi potwierdzenie zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i lub/Usługi wybranej przez Klienta.
5. CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI
5.01 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych oraz wycofywania Produktów i Usług, zmiany cen Produktów i Usług oferowanych w sklepie, przeprowadzania promocji i udzielania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych lub łączenia Produktów i/lub Usług w pakiety. Wszelkie zmiany dokonane przez Sprzedawcę nie mają wpływu na złożone wcześniej Zamówienia, w tym promocje i rabaty wprowadzone po dniu złożenia Zamówienia przez Klienta nie mają zastosowania do tego Zamówienia. Szczegółowe informacje i czas trwania oferty, rabatu znajduje się zawsze w charakterystyce danego Produktu lub Usługi.
5.02 Promocje i rabaty są oferowane czasowo, i nie podlegają łączeniu oraz sumowaniu, o ile ich warunki opublikowane w Sklepie, w opisie Produktu/Usługi lub Newsletterze nie stanowią inaczej.
5.03 Wśród dostępnych metod płatności Klient może wybrać:
a) Tradycyjny przelew bankowy – płatność bezpośrednio na konto Sprzedawcy,
b) Przelew elektroniczny – płatność bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Przelewy24.
5.04 Dokonując zapłaty Klient może skorzystać z kodów rabatowych, w tym celu należy wpisać otrzymany kod w procesie składania Zamówienia. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
5.05 Sprzedawca może oferować niektóre Produkty lub Usługi w zamian za udzielenie zgód na wykorzystywanie danych osobowych Klienta oraz zgody Klienta na kontakt marketingowy w celu przedstawienia aktualnej oferty Sklepu. W takim przypadku, Produkt lub Usługa przekazywane są niezwłocznie po udzieleniu skutecznych zgód wskazanych wyżej, a licencja na korzystanie z nich jest ograniczona terminem, na jakie zgody udzielił Klient Sprzedawcy. Po upływie powyższego okresu lub skutecznym cofnięciu zgody przez Klienta, licencja na otrzymane w zamian Produkty lub Usługi automatycznie wygasa.
6. DOSTAWY PRODUKTÓW I REALIZACJA USŁUG – KOSZTY, FORMY I TERMINY
6.01 Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany przez Klienta podczas składania Zamówienia adres e-mail.
6.02 Za dostawę Produktu lub Usługi Sprzedawca nie pobiera dodatkowych opłat, chyba że opis Produktu lub Usługi stanowi inaczej.
6.03 Produkt lub Usługa elektroniczna zostanie wysłany/a lub udostępniony do pobrania po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy, chyba że w opisie Produktu wskazano inaczej.
6.04 W przypadku gdy Zamówieniem są konsultacje, szkolenia lub inne usługi indywidualne – realizacja Usługi nastąpi w terminie uzgodnionym przez strony indywidualnie za pomocą poczty elektronicznej w terminie maksymalnie 5 dni roboczych (tj. przypadających od poniedziałku do piątku) od dnia opłacenia Zamówienia. Termin realizacji Usługi przedłuża się o czas, w jaki Klient powinien udzielić informacji, dostarczyć informacji lub przekazać uwagi do przekazanych przez Sprzedawcę materiałów, co nie stanowi opóźnienia Sprzedawcy w realizacji Zamówienia i jego odpowiedzialności względem Klienta.
6.05 Usługi mogą być świadczone online lub offline, w tym za pomocą telefonu czy systemu wideokonferencji. W przypadku Usług stanowiących konsultacje, doradztwo czy innych Usług oferowanych w formie pakietów godzin, łączny czas świadczenia tych Usług drogą elektroniczną i innymi środkami komunikacji nie może przekroczyć czasu wykupionej przez Klienta Usługi. Przekroczenie wykupionego czasu będzie podlegało dodatkowym opłatom, naliczanym według cennika Sprzedawcy, a w przypadku jego braku – przekazaną Klientowi wyceną do zatwierdzenia przed dalszym wykonywaniem Usługi ponad wykupiony limit. W przypadku Usług świadczonych indywidualnie, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z procedurami, które otrzyma w mailu zwrotnym potwierdzającym zakup Usługi. Nie zapoznanie się przez Klienta z opisanymi procedurami i brak przygotowania się do pracy z konsultantem Sprzedawcy może spowodować konieczność przełożenia umówionej wizyty. Klientowi nie przysługuje zwrot kosztów z tytułu niemożności wykonania Usługi z powodu wskazanego w zdaniu poprzednim.
6.06 Sprzedawca zobowiązuje się do zachowania poufności i zachowania w tajemnicy wszystkich informacji przekazanych przez Klienta lub wypracowanych podczas realizacji Usług.
6.07 Sprzedawca nie daje gwarancji odniesienia oczekiwanych przez Klienta efektów związanych ze świadczonymi przez siebie Usługami z uwagi na mnogość czynników zmiennych, mających wpływ na efekt porad i skuteczność dokumentów aplikacyjnych oraz pozostałych Produktów i Usług.
6.08 Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki wynikające ze złego sposobu wykorzystania przez Klienta zdobytej wiedzy podczas świadczenia przez Sprzedawcę Usług, niewłaściwego sposobu korzystania z otrzymanych narzędzi, zaprzestania działań lub inicjowanie takich, które są niezgodne z zaleceniami udzielanymi przez Sprzedawcę.
6.09 Dopuszczalne dokumenty przesłane do Usługodawcy: format MS Word, PDF lub txt, wielkość dokumentu do 5 MB, język dokumentów: polski lub inny- jeśli został wyraźnie zaakceptowany przez Sprzedawcę, dokumenty elektroniczne sprawdzone programem antywirusowym i możliwe do otwarcia.
7. USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
7.01 Sprzedawca, za pomocą Sklepu, świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną tj. zakup i dostarczenie treści cyfrowych takich jak webinaria, szkolenia, ebooki oraz usługi niedopłatne jak newsletter.
7.02 Newsletter jest świadczony przez Sprzedawcę wyłącznie po uzyskaniu zgody Klienta na tę Usługę. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania zawarte są w Polityce Prywatności Sprzedawcy.
7.03 Sprzedawca podejmuje wszelkie środki techniczne i organizacyjne mające zapobiegać pozyskiwaniu i modyfikacji danych osobowych Klienta przez osoby nieuprawnione.
7.04 W stosunku do Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej lub odmówić przyjmowania Zamówień, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.
8. REKLAMACJE
8.01 Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz Przedsiębiorcą o statusie konsumenta za niezgodność z Umową Produktów zakupionych przez Klienta, a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
8.02 Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Produktu lub Usługi wolnych od wad.
8.03 Produkt cyfrowy dostarczany przez Sprzedawcę powinien być zgodny z opisem umieszczonym w Sklepie, kompletny i wolny od wad prawnych oraz fizycznych. W przypadku wystąpienia wad fizycznych Produktu, Klient ma prawo żądać wymiany Produktu, obniżenia jego ceny lub zwrotu całej opłaty, jeśli wady te są nieusuwalne. Klient w treści reklamacji powinien określić wybrane przez siebie żądanie oraz dołączyć otrzymany paragon lub fakturę. Wada fizyczna Produktu cyfrowego jest to wada obiektywna, niezależna od środowiska informatycznego i występująca w sposób powtarzalny. W szczególności, nie stanowi wady Produktu cyfrowego niemożność zapoznania się z nim z uwagi na indywidualną konfigurację środowiska informatycznego Klienta, w tym stosowane przez niego zapory, a także brak dokonywanych aktualizacji podstawowych składników środowiska informatycznego (np. systemu operacyjnego) lub korzystanie z aplikacji nie wspieranych przez ich producentów.
8.04 Usługa wykonywana przez Sprzedawcę powinna być zrealizowana zgodnie z opisem i być wolna od wad prawnych. Usługi indywidualnie zamawiane wymagają dostarczenia przez Klienta niezbędnych informacji, materiałów lub odpowiedzi i opierają się o ich treść i szczegółowość. Usługi te stanowią usługi starannego działania. W przypadku wystąpienia wady Usługi tj. dostarczenia Usługi niekompletnej w stosunku do jej opisu zawartego w Sklepie lub posiadającą wadę prawną, Klient ma prawo żądać usunięcia wad wykonanej Usługi. Klient powinien w treści reklamacji wskazać wady oraz wyznaczyć termin na ich naprawienie. Jeżeli usunięcie wady jest niemożliwe wówczas następuje oszacowanie udziału wady w całości realizowanej Usługi i następnie proporcjonalne obniżenie opłaty za Usługę.
8.05 Klient ma prawo do złożenia reklamacji. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz roszczenia związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnego zgłoszenia Sprzedawca wezwie Klienta do uzupełnienia braków pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
8.06 Sprzedawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni.
8.07 W przypadku gdy przedmiotem sprzedaży jest Produkt lub Usługa w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, z wyłączeniem sprzedaży gdy stroną zakupu jest Przedsiębiorca o statusie konsumenta.
9. ODSTĄPIENIE OD UMOWY
9.01 Konsumentom oraz Przedsiębiorcom o statusie konsumenta przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia, z zastrzeżeniem, że prawo to nie przysługuje gdy:
a) przedmiotem zakupu są treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym np. ebook, webinarium, nagranie szkolenia, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie konsumenta, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy albo,
9.02 Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy o statusie konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; Konsument, aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, powinien we wskazanym powyżej terminie, poinformować Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
9.03 Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu.
9.04 Sprzedawca dokonuje zwrotu dokonanych przez Klienta płatności w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy. Zwrot następuje w ten sam sposób, w jaki płatność została dokonana.
10. AUTORSKIE PRAWA MAJĄTKOWE
10.01 Z chwilą zawarcia umowy pomiędzy Sprzedawcą a Klientem stanowiącej przyjęcie Zamówienia, pod warunkiem otrzymania wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy (dostarczenie Produktu lub wykonanie Usługi), Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie do tego Produktu lub rezultatów wykonanej Usługi oraz przekazanej Dokumentacji (zwanych łącznie: Materiałami) na potrzeby własne na niżej podanych polach eksploatacji:
a) wykorzystania Materiałów dla użytku własnego w celu stworzenia lub udoskonalenia swoich dokumentów służących podnoszeniu kwalifikacji lub poszukiwania pracy,
b) sporządzania kopii zapasowych otrzymanych Materiałów dowolną techniką na własne potrzeby,
c) wprowadzania do pamięci komputerów i serwerów wykorzystywanych na użytek własny,
d) odtwarzania Produktów cyfrowych w celu zapoznania się z ich treścią w wybranym miejscu i w czasie,
10.02 Udzielenie licencji określonej w ustępie 1 nie obejmuje, chyba że Klient otrzymał uprzednią, pisemną i wyraźną zgodę Sprzedawcy na poniższe:
a) składników Materiałów licencjonowanych na podstawie Powszechnej Licencji Publicznej GPL (które są wskazane w opisie Materiałów lub podczas procesu instalacji czy odtwarzania),
b) składników Materiałów licencjonowanych na podstawie odrębnych licencji podmiotów trzecich, których treść Sprzedawca udostępni na wniosek Klienta (np. zdjęcia lub grafiki), opisanych niżej w ust. 3,
c) prowadzenia za pomocą lub z wykorzystaniem Materiałów zajęć, szkoleń, umieszczania postów na blogach, stronach internetowych, mediach społecznościowych czy prowadzenia za ich pomocą działalności gospodarczej czy zawodowej,
d) modyfikacji, włączania Materiałów do jakichkolwiek innych utworów, porównań a także publikacji, w tym ocen i umieszczania w rankingach,
e) umieszczania na serwerach i serwisach służących lub wykorzystywanych do przesyłania treści cyfrowych i innych plików.
10.03 Strony dopuszczają możliwość wykorzystania w Produkcie cyfrowym elementów, do których Sprzedawca nie posiada pełnych praw majątkowych, w szczególności fotografii agencyjnych (tzw. „royalty free”). W takim przypadku stosuje się postanowienia licencji udzielanej przez podmiot dysponujący prawami autorskimi do tych elementów, a Sprzedawca zobowiązany jest na wniosek Klienta wyszczególnić jakie elementy Materiałów są dostarczone na podstawie odrębnych licencji. Koszty związane z użyciem elementem, co do których Sprzedawca nie posiada pełnych praw majątkowych obciążają Sprzedawcę.
10.04 Klient zobowiązany jest do przestrzegania treści licencji GPL w stosunku do składników Materiałów licencjonowanych na tej zasadzie. Wszelkie skutki związane z nieprzestrzeganiem treści licencji GPL obciążają Klienta.
10.05 Z chwilą udzielenia licencji w stosunku do wskazanych wyżej Materiałów-utworów, Sprzedawca jednocześnie przenosi na Klienta własność egzemplarzy utworów lub nośników, na jakich zostały one utrwalone.
10.06 Wszystkie elementy graficzne, treści i inne utwory znajdujące się w Sklepie Sprzedawcy, na jego stronie internetowej, blogu a także innych udostępnionych przez Sprzedawcę miejscach stanowią wyłączną własność Sprzedawcy lub innych uprawnionych podmiotów. Kopiowanie, wykorzystywanie w jakimkolwiek innym celu niż zapoznawanie się z zawartościom lub korzystanie dla celu użytku własnego lub wykorzystywanie udostępnionych funkcji jest zabronione.
10.07 W każdym przypadku, w którym Sprzedawca udzieli zgody na wykorzystanie Materiałów lub ich części poza zakres licencji wskazanych wyżej, korzystający zobowiązany jest do podania w sposób publiczny adresu strony: www.mamazhru.pl oraz odnośniki do nich, chyba że Sprzedawca udzielając zgody określił inaczej.
10.08 Klient przekazując Sprzedawcy wszelkie materiały niezbędne dla celów wykonania Usługi, w szczególności o charakterze indywidualnym, zapewnia, iż:
a) posiada wszelkie niezbędne prawa do przekazania tych materiałów Sprzedawcy w celu realizacji przez niego Usługi i zwalnia go od wszelkich roszczeń podmiotów trzecich w tym zakresie,
b) informacje tam zawarte są kompletne i prawdziwe, a dane osobowe w nich zawarte dotyczą Klienta,
c) udziela Sprzedawcy zgody na korzystanie z danych osobowych zawartych w przekazywanych Sprzedawcy materiałach w celu realizacji Zamówienia, a także w celu realizacji reklamacji oraz możliwości dochodzenia, zabezpieczenia i obrony swoich praw związanych z realizacją Zamówienia, zgodnie z treścią punktu 12 Regulaminu.
11. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
11.01 Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, w tym m.in.: zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej lub rzecznika praw konsumentów.
11.02 Szczegółowe informacje na temat pozasądowego rozpatrywania sporów Klient może uzyskać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
11.03 W przypadku wyczerpania drogi reklamacyjnej, sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
12.01 Dane osobowe podawane przez Klientów w Sklepie (w tym w procesie składania Zamówienia), przetwarzane są zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa przez Joannę Gospodarczyk (dalej „Administrator danych osobowych”).
12.02 Administrator danych osobowych podejmuje wszelkie działania niezbędne do ochrony danych osobowych Klienta oraz wszelkich innych danych wprowadzonych przez Klienta podczas składania Zamówienia.
12.03 Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże niezbędne do dokonywania zakupów oraz korzystania z tych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Usługodawcę, które wymagają podania danych osobowych.
12.04 Sprzedawca przetwarza dane osobowe w celu świadczenia usług drogą elektroniczną, składania i realizacji Zamówień, zawierania z Klientem i wykonywania umów podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO. Dane osobowe zbierane i przetwarzane są także na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadnione interesy) w celu dochodzenia roszczeń (prawnie uzasadniony interes Administratora danych osobowych). W przypadku Przedsiębiorców, którzy zamawiają Produkty i/lub Usługi dla swojego personelu, warunkiem realizacji jest dostarczenie zgody na wykorzystywanie danych osobowych przez osoby, których Usługi dotyczą.
12.05 Dane osobowe przetwarzane są do zakończenia obowiązywania Umowy, a następnie przechowywane, do upływu okresu przedawnienia roszczeń z Umowy.
12.06 Klient ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
12.07 W celu skorzystania z prawa domagania się zmiany, poprawienia lub usunięcia danych Klient powinien przesłać do Administratora pocztą elektroniczną na adres asia.gospodarczyk@gmail.com, stosowne żądanie wraz z podaniem imienia i nazwiska Klienta.
12.08 Dane osobowe przetwarzane są w sposób niezautomatyzowany. Nie dokonuje się profilowania.
12.09 W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie ze sposobu płatności elektronicznych Sprzedawca udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie.
12.10 W celach statystycznych oraz w celu zapewnienia jak najwyższej jakości usług Sklep korzysta z informacji zapisywanych przez serwer na urządzeniu końcowym Klienta, które następnie są odczytywane przy każdorazowym połączeniu się przeglądarki internetowej (tzw. pliki cookies). Klient może w dowolnym momencie określić warunki przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez Sklep do plików cookies za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej, w tym zmienić ustawienia przeglądarki, tak aby nie akceptowała ona takich plików lub informowała o ich przesyłaniu. Należy jednak pamiętać, iż nieakceptowanie plików cookies może spowodować utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu. Korzystanie przez Klienta z przeglądarki, której ustawienia zezwalają na zapisywanie plików cookies na urządzeniu Klienta, oznacza wyrażenie zgody na zapisywanie powyższych plików na tym urządzeniu Klienta.
12.11 Klient wprowadzając dane do Sklepu oświadcza, że jest uprawniony do ich umieszczenia i swoim działaniem nie narusza praw osób trzecich. Wszelkie
informacje i dane udostępnione przez Klienta w Sklepie powinny być prawdziwe.
12.12 Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych oraz danych w przesłanych dokumentach.
12.13 Szczegółowe postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta znajdują się na stronie Sklepu poświęconej Polityce prywatności
12.14 Wszelkie informacje na temat wykorzystania danych osobowych, jak również dostępu do ich treści lub sposobu aktualizacji należy zgłaszać za pomocą poczty elektronicznej na adres email: asia.gospodarczyk@gmail.com.
13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
13.01 Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sprzedawcy.
13.02 Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
13.03 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
13.04 W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią opisów Produktów, Usług lub zasad ich realizacji znajdującymi się w Sklepie a niniejszym Regulaminem, rozstrzygają postanowienia opublikowane w Sklepie. W przypadku rozbieżności w zakresie uregulowania kwestii ochrony danych osobowych pomiędzy polityką prywatności a niniejszym regulaminem, rozstrzyga treść polityki prywatności.
ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Miejscowość, data: …………………………….
Imię i nazwisko/firma: …………………………….
Adres zamieszkania: ……………………………….
E-mail: …………………………….
Numer telefonu: …………………………….
Zamówiony Produkt lub Usługa…………………………..
Data odbioru zamówienia: …………………………….
[dane Sprzedawcy: nazwa, adres]
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa
Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących rzeczy
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Proszę o zwrot kwoty………………zł (słownie………………………………………….złotych).
Data: _________ Podpis Konsumenta: _